Sabtu, September 25, 2010

terasa diri macam tak diperlukan...

tengah melayan hati dengan cik air mata yang dari tadi tak mahu berhenti.... mata saya terpaku di 'mukabuku'...

saya ni adalah golongan yang sering dilupakan...

ada kawan baik... tapi, dilupakan saya terus... macam tak bernilai...

siapa saya di hati kamu??

saya bukan sesiapa... hanya teman yang seringkali dilupakan... dan sebenarnya langsung tak punya nilai...

cik hati... silalah kamu meenjadi tabah....

kenapa cik hati ni sudah tak mahu berbunga tulip lagi sejak 2 bulan yang lalu ini??




cik hati... kamu ini, bukankah sudah saya cantumkan satu persatu  seperti ini...






tapi kenapa kamu tetap seperti yang ini, cik hati??
 



sabar.... tadi kan kamu masih mampu ketawa seperti ini di depan semua...???




walaupun sebenarnya, kalau ditafsir... saya sudah hampir sama dengan ini...







menakutkan??? hahahahahaha... itulah saya...

makanya.... selamat tinggal kewarasan... selamat datang tekanan!!!

2 ulasan:

  1. jangan risau, Kak Ika (ehe suke suki je pendek kan name orang). saya pun tengah same je macam keadaan akak nih. furthermore, hati saya nih dah tak senyum sejak 3 tahun yang lepas. :'(

    BalasPadam
  2. oh... membe panggil akak kak Sya... tapi, kalo arina nak panggil Ika pen boleh..

    huhuhu...

    kalau ikut tempoh masa panjang... cuba arina kira, 23 - 9 = ???

    itu la tempoh berkabung akak sebenarnya..

    tapi, bila dah besar gini... akak cuba gembirakan hati sendiri dengan mende yang simple2...

    even, asyik ada je orang yang dengki... T__T

    well, it's all about: to live well or to live hell...

    ^__^

    jangan sedih2, k?

    nak cerita pape... akak sedia je jadi pendengar setia... huhuhu...

    BalasPadam

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers