Ahad, September 05, 2010

balik raya...

sebenarnya... Taman Ilmu dan Budi ni... dah mula kosong dengan manusia... saya je yang tak reti-reti mahu balik...

ok... tipu... tiket raya sengaja dibeli pada 8hb September... tak pasti apa yang bermain dalam kepala masa abah tanya nak balik bila, awal-awal puasa hari tu...

hmmm... yang pasti... timbul rasa pelik dalam hati... kenapa saya sangat tak bersemangat nak sambut raya tahun ini... malah... bila, tengok kwawan-kawan menggebu-gebu rasa nak balik... dalam hati saya...kosong... kosong dalam erti kata... tepu... tanpa rasa...

apakah?





kalaulah ada remote control untuk mood saya yang sentiasa berubah-ubah tak tentu masa ni... saya tekan je mood happy tu berjeda lamanya... supaya saya happy dengan muka senyum sepanjang masa... seronok betul!!!

huhuhu... ok... saya merapu...





saya tak pasti apa rasa dalam hati sekarang... yang pasti... ia bercampur-baur...

yang pasti... saat sendirian begini... pelbagai perkara singgah dalam kepala... dan saya tahu... saya merapu...

lupa... sepanjang hari ni... saya berkurung saja di bilik.. tak bercakap dengan sesiapa....

dah rasa macam apa je dah... huhuhu....


p/s: entry merapu.... sila pejam mata... lalalalalalalallalala....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers