Selasa, September 28, 2010

mari merepek...

kepala sakit!!!!

a'ah... sakit.... sebab cik otak saya ni tak mahu berhenti berfikir sampaikan dalam tidur pun cik otak ini berfikir... saya tak tahu laaa... apa yang saya fikirkan ini.... adoiii!!!!

rasa macam keskitan otak yang melampau... (apakah???)

oh.... hari sabtu buat marathon movies kat bilik adik madu...
actually tolong tengok dia bungkus kerepek untuk buat jual... sambil tengok movies... selekeh kan kakak die ni... tolong tengok je... ntah pape..

oh... saya tengok movie 'Urban Legend - Bloody Mary' dengan 'Lagenda Budak Setan'... gila laaa.... dah berkurun punya cerita... saya baru nak tengok... Tahniah lah cik Syafiqah...huhuhu

keimpulannya... dua-dua cerita boleh bagi 2.5 bintang je... sowie~ tak ikut piawaian kualiti saya... ahaks...

tapi, lagu 'Bila Cinta' itu sangat sedap... buat saya sayu sendiri... *ah!!!melancholy betol laaa minah ni...*

semalam dapat update status 'mukabuku' di bimbit... update status mukabuku yang satu itu, buat saya rasa nak jerit kuat-kuat...





JANGAN BUAT SAYA MAKIN KELIRU, BOLEH TAK???

macam nak nangis... suka hantar status begitu kat dinding... saya keliru... itu untuk saya kah?? kalau ya, kenapa tak terus terang je??? betul ke dia risaukan saya??? jangan main aci lut boleh tak??? saya kan blur....

memang sangat keliru... ntah pape... suka hati lah... saya tak mahu perasan atau Syok Sendiri... nanti saya sedih lagi... wuwuwuwuwuwu...

tapi... kalau terus terang kan... bagus?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers