Khamis, September 09, 2010

anak derhaka...

selama ni, kita hanya tengok dalam drama melayu je ada kisah-kisah tak berperikemanusiaan gini...

saya dapat video ni dari blog http://ohbest.blogspot.com ...




video



tak tahu mau cakap pe.... sedih kot... kot ye pun... janganlah tengah ramai... pas tu tinggal aje macam tu...

kebetulan esok hari raya... bertambahlah kesedihan di hatiku ini....

jagan lakukan yang begini pada kedua ibu bapa kita... walau kita dah dewasa dan beranak-pinak sekali pun... di hadapan mak dan ayah kita... kita tetap si anak kecil... yang mahu dijaga dan disayangi mereka selagi hayat dikandung badan...

wuwuwuwuwu... maaflah... kalau ada dikalangan kamu yang tak dapat berhari raya bersama mak ayah tersayang...

tak pe... doakan mereka...

tiba-tiba teringatkan mereka yang ditinggalkan di rumah orang tua dan pusat-pusat kebajikan...

oh... tak mahu fikir!!! air mataku dah mahu melimpah...

apa-apa pun... makdan ayah kita satu je dalam dunia...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers