Rabu, September 29, 2010

INI SERIUS!!!

kalau  ada yang ingat saya sengaja nak promote perfume dan up trafik dgn blogwalking... kamu silap...

sebab... SAYA BETUL-BETUL PERLUKAN DUIT SEKARANG!!!

saya memang susah nak minta tolng dekat orang... sebab say malu... nak buat post gini pun dok fikir berjuta kali dari malam tadi...

kalau saya nak tipu kamu... saya takkan berani kata nak bagi akaun number saya kalau kamu nak beli salah satu dri set perfume yang saya ada...

semua ni, ready stok.. ada lebih kurang 30 kotak... abah pesan suruh jual...

tolong saya... saya betul-betul perlukan ehsan kamu...


 Haruman
Yusuf & Zulaikha

Ar-Razi (by Cool Water)
Al-Ghazali (by Desire Blue)
Mashitah (by Escape)
Maryam (by Tommy Girl)






 Haruman Hawa

Balqis (by Miracle)
Sumaiyah (by P. Hilton)
Adawiyah (by YSL)
Asiah (by Still)

 Haruman Adam

Ibn Sina (by Desire Red)
Ibn Khaldun (by Energize)
Ibn Rusyd (by Starwalker)
Ibn Taimiyah (by Contradiction)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers