Sabtu, September 25, 2010

rasa macam nak berhenti study...

mode: T__T

tak tipu... saya memang sedang menangis sekarang... tak tahulah....

lepas tengok financial statement yang uni bagi kat online... terasa betapa banyaknya hutang saya dengan uni ni...



aduh!!!! gila laaa setiap kali fikir pasal duit ni...

saya memang nak nangis... tak larat dah nak susahkn mama dan abah untuk bayar yuran uni.. result bukan bagus pun!!!

rasa nak terjun dalam lombong... biar lemas... tak nyusahkan mama dan abah lagi dengan mende yang dipanggil duit ni...

sedihnya!!! saya ni memang dasar anak tak tahu diuntung!!!

sikit-sikit mintak duit kat mama dan abah je....

kalau sikit-sikit tak pe...


ni macam mana nak bayar yuran ni???

rasa tebal je muka masa taip email anta kat abah tadi...

sedih sangat!!!! dah tak terkata....

dari mula start belajar kat uni lagi... perkara utama yang buat saya bertengkar dengan mama dan abah adalah $$$$$$$...

saya tak mahu dipanggil anak yang jahat...  T__T

famili saya bukan orang senang...tu sebab duit tu nampak macam sangat berat!!!!

boleh tak hilangkan saya dari sini??? hilang ingatan!!!! saya tak mahu lagi jadi orang yang terbeban sebab dok fikir masalah duit ni....

air mata... boleh tak kamu jangan keluar???

1 ulasan:

  1. alhamdulillah la cik sya mampu ke uni (: tabah hati cik sya menurut cakap ibu bapa.
    saya ni,memberontak je yg saya tahu

    BalasPadam

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers