Rabu, September 29, 2010

tak tahulah...

terima kasih yang datang ke blog saya untuk tengok minyak wangi...

terima kasih pada hotz mama dan abu luqman sebab sudi nak tolong... dapat juga jual dua kotak perfume tu pada kamu berdua...

bukan tak mahu gitau mama dan abah pasal hp rosak... tapi kan...






saya ni suka sangat rosakkan barang... terutamanya barangan elektronik... anak sulung... tapi, perangai cam  budak kecil... (kata mama.. T__T)

saya tak mau diorang marah saya... nanti saya sedih yang melampau... SUSAH!!! tambahan pula dengan emosi dan mood yang tengah jatuh merudum-rudum ni...

apa yang tak pernah saya rosakkan?
  1. Lappy Toshiba hitam ni? (baru dua bulan diberi setelah dipegang oleh tangan2 lain selama 2tahun... rosak spacebar nya... saya sendiri binggung bagaimana boleh rosak... terima je lah bebelan free mama dan abah... tanpa bela diri...)
  2. handphone Nokia... (tak ingat model pe... tapi pakai since matrik... rosak sebab tak mau keluar suara... vibrate je... rosak setelah hampir 4tahun pakai dengn 3x hntar kedai...)
  3. sekarang.. hp Samsung M610GS... (tak mahu nyala even dah berkali-kali nai turunkan slide die... rase2 nye bape RM ek? saya nak kena pergi program di T.Intan jumaat, sabtu, dan ahad ini...)
dan beberapa lagi barangan elektronik lain... sehingga mama dan abah tak mahu lagi beri saya apa2 yang berkaitan barangan ini... T__T

jadi... saya amat perlukan duit sekarang... dengan jual perfume ni... saya tak susahkan hati mama dan abah tentang duit belanja saya... saya tahu kalian baik hati...



2 ulasan:

  1. erk.. sdih pun ada bca entry awk ni... ape2pun sy doakan smoga semua kembali normal...

    BalasPadam
  2. terima kasih... amiiinn... terim kasih utk doa awak...

    BalasPadam

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers