Rabu, September 01, 2010

saya YANG jahat...

saya yang jahat...

hahahahahahahahahahahaha....

*gelak kejam + sinis = lanun*

*sigh*

blog saya ini tidak laaa sepopular mana... kunjungan hanya dari mereka yang tahu sahaja...

lagipun, apa yang saya tulis hanya secara general... tak specify pada mana-mana...

ya!!! tak nafikan ada beberapa entry itu, SENGAJA ditulis begitu...

YA!!! saya SENGAJA!!! sebab suara saya ini, walau macam mana sekalipun saya ingin utarakan... tetap tidak akan mahu didengar oleh mereka yang punya persepsi buruk kepada saya...

huhuhuhu... abaikan...

entry hari ini bakal cecah lantai... kamu... kalau rasa jengkel... pejam mata... atau tutup blog ini... pergi tengok CONAN... huhuhuhuhu...

semalam menerima sms... ironinya... kata-kata di dalam sms itu, buat saya mahu berguling-guling ketawa... malah, saat ke bazar mencari juadah berbuka... bibir tak habis-habis melorek senyum lucu...

"bertaubatlah... kembali ke jalan ALLAH..."

oh!!! kata-kata ini memang sangat baik... sangat mulia... terima kasih kamu... rupanya saya sesat dalam cahaya selama ini...

rupanya, benarlah kata mereka... saya ini malaikat pencabut nyawa... dan kamu malaikat pembawa rahmat...

hahahaahahhahahahahahaha...

*penyakit apa ini??? rasa mahu ketawa selapang-lapangnya di lab ECONS ini...*

saya tak mendoakan kecelakaan dan musibah untuk kamu... cukuplah... apa yang saya tahu sejarah hidup kamu...

saya tahu kamu punya hidup sendiri sekarang... tapi, kamu perlu bertanggungjawab atas perbuatan kamu yang lalu...

kamu annnoyed dengan post saya...??? maaf... saya memang begini... makin saya annoyed dengan orang... makin saya menulis secara random apa sahaja tentang kamu di sini...

mereka yang membaca blog saya ini... sering bertanya... siapakah yang saya sedang perkatakan....

manusia yang kamu kata terlibat dalam cerita ini... tiada sebenarnya...

hanya saya dan kamu...

mereka tak pernah tahu... siapakah manusia yang saya katakan di sini...

saya pasti... punca utamanya... kamu tak tahu salah kamu...

sama juga... saya tak tahu apa salah saya semasa kamu lontarkan kata-kata kamu itu yang mampu meracuni pemikiran manusia sekeliling kita...

saya tak mahu tulis apa salah kamu itu di sini... cukup ramai yang terlibat... saya takut... kamu pening nanti...

maaf itu mudah ditulis... ditaip... dilafaz...

tapi... ikhlaskah kamu???

entah...

saya masih mahu ketawa... (sambil menagis tersedu-sedu...)

saya sedang kronik... hohohohohohhoo...

secara psychology... saya memang telah mati...




baguslah...

biarkan saya terus mati... saya mahu mati...

saya manusia jahat... yang menggunakan kata-kata untuk menikam manusia....

saya manusia zalim.. yang menggunakan kata-kata untuk membunuh manusia...

saya manusia kejam... yang melibas manusia dengan kata-kata setajam pedang...

sayalah manusia itu... bukan kamu... bukan kamu jua...

saya mahu tulis benda berfaedah???

saya tidak mahu tulis berkaitan agama... kerana saya bukan ahlinya seperti kamu...

saya tidak mahu menulis tentang akademik... kerana saya bukan bijak pandai seperti kamu....

terpulang kalau kamu terasa... saya memang sengaja... S.E.N.G.A.J.A!!!

hidup saya memang tak diraikan... baguslah...

saya menulis apa yang saya rasa di sini... yang mereka dan kamu tidak tahu...

yang kamu nampak hanya senyum manis terlorek... sedang hati luka parah dicarik-carik...

saya hanya ada DIA... tapi, kadang-kadang saya malu dengan DIA...

ya... saya tak sebaik kamu... kerana itu saya malu dengan DIA...

saya benci rasa ini... tapi, saya terpaksa menanggungnya seorang diri...

oh!!! kamu jangan laporkan pada mana-mana psychiatrist... saya tak mahu duduk dalam hospital itu... huhuhuhu...

saya mahu lari... jauh dari semua ini... jauh dari rasa benci melampau ini...

kadang-kadang... amnesia itu BAGUS!!!





p/s: apa yang boleh gembirakan hati? saya mahu main layang-layang sambil tengok pelangi...

2 ulasan:

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers