Khamis, September 02, 2010

tak suka... sila pergi...

entry ini untuk mereka yang jadi anonymous... dan stalker pda blog saya...

kamu... kalau tak suka baca... sila pergi... tak perlu buat komentar menyakitkan hati di "mukabuku"...

blog saya adalah tempat saya meluahkan rasa dan berkongsi fikiran yamg saya tak mampu luahkan dengan kata-kata...

blog saya adalah untuk mereka yang mahu kenal saya... bukan sebagai Syafiqah yang memakai topeng pura-pura di hadapan manusia lainnya....

blog saya adalah untuk saya cuba beritahu apa yang saya ngin utarakan tapi tak terjelmakan dengan suara...

jadi... kalau kamu tidak suka...sila pergi...

saya tak perlukan orang macam kamu untuk naikkan trafik blog saya...

terus-terang... blog in memang bukan blog ilmiah....

mahu blog ilmiah... ada unsur agama dan lain-lain... sila baca blog yang lain...

bukan di sini...

di sini... kamu boleh gelar blog sakit mental kalau kamu mahu...

saya tak kisah...

saya tak hairan...

saya hanya perlu ruang untuk didengar... tak minta pun kamu faham...

lagi sekali... kalau tak suka... sila pergi...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers