Rabu, September 22, 2010

mencuri pun mesti kena ada skill...

WASSUP!!!!

ya, ya... saya sedang dalam mood malas... jadi kamu diam-diam sahaja , ok??? hehehehehehe...

saya jengah kat blogserius ... macam biasa lah... mesti ada sesuatu yang menarik perhatin saya dan saya mahu kongsi dengan kamu...

ini merupakan paparan paling real tentang manusia yang mencari rezeki untuk diisi ke dalam tembolok dan perut dengan cara paling durjana...



sila lah tonton...





memang TERBAIK cipan punya...

OH GOSH!!! rasa macam mahu hempuk manusia... buat malu je... dah laaa pakai tudung... baju kurung... tapi....

MASYAALLAH....

sebelum video ni... saya ada tonton satu video yang tunjuk makcik dan pakcik berkomplot curi 8 tin susu baby...menggunakan cara yang sama...

saya mahu tolong en. Admin blogserius sebarkan perbuatan khianat syaitan bertopeng manusia ini...

ya, mereka memang terlatih... terbaik... tapi, bukan pada tempatnya...

oh!!! manusia mungkin tak nampak... tapi, Allah itu Maha Melihat...





p/s: kamu jangan tiru tahu???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers