Isnin, September 06, 2010

lady gaga vs lady gagah...

oh... saya bukanlah peminat kepada penyanyi yang diminati ramai ini... walaupun lagu-lagunya begitu catchy di telinga saya setiap kali mendengarnya...

memang... saya agak reserved dan cuba untuk banned diri dari mendengar lagu-lagu si gaga ini... kerana saat menonton clips 'love game' dan 'bad romance'... terasa semacam  dia mempromosikan seks secara berleluasa di dalam clips itu...

tambahan pula, saat menatap 'alejandro' buat pertama kali... serasa saya menonton semula propaganda cik 'madonna' yang pernah dibongkar oleh krew 'the arrival'... susulan artikel berkenaan 'alejandro' di "mukabuku" buat saya makin jelak dengan si gaga ini...

tapi.... saya nak kongsikan satu video clip yang saya jumpa di "mukabuku"...

menggunakan  lagu si gaga 'bad romance'... tapi, dinyanyikan oleh sekumpulan lelaki...

oh... ini sekadar hiburan semata, ok?? sebab saya rasa ia comel.. huhuhu...







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers