Khamis, September 30, 2010

giveaway lagi...

saya di tag lagi... adoyai!!!


step 1: letak banner contest yang telah di copy dari blog princess..


PrincessQish


step 2: anda kena follows princess dan tunjukkan bukti...


saya follower yang ke 645...


step 3: anda kena bagitahu tema blog anda
  • tema blog? huhuhu.... menulis ikut suka... kalau hari tu rasa macam nak kongsi tentang serabut dalam kepala... tulis je ikut suka....
  • sebenarnya, dah start blogging sejak lepas SPM... tapi, stop dan buang semua post lama dan gantikan dengan yang sekarang ni... sejak 5bulan lepas laa baru tergerak hati balik nak berblog..
  • saya kan emo orangnya... jadi, kalau kat sini banyak entry emo.. sebab saya ni jenis tak banyak kawan... dan susah sangat nak luahkan apa yang ada dalam hati dengan kata-kata... jadinya... saya lebih senang menulis... jadilah entry dalam ni kadang-kadang tak ada hala tuju... banyak gambar airmata... *oh!!! sangat melancholy...*

step 4: anda kena bagitahu kegemaran anda..
  • kegemaran??? hmmmm.... banyak sebenarnya... dengar lagu korea... download cerita korea.... belajar bahasa korea...  senang cerita apa sahaja yang berkaitan dengan artis Kpop... saya suka... tapi, tak semua... saya sangat suka pada 2NE1 ngan DBSK je... lain-lain tu... tak laaa obses sangat...
  • suka tengok anime... terutamanya... CONAN!!! muhahahahahahaha... kenapa? sebab dia comel... ^__^
  • suka tengok cerita psycho, bunuh-bunuh, hantu... tak  tahu nape... tapi, suka dengan lonjakan adrenaline yang berlaku dalam badan... rasa macam best... sesiapa  yang se geng dengan saya... boleh lah cuba tengok filem Korea ni.. "The Voice Of The Murderer"... psycho gile cerita ni... tapi, best...
  • kalau cerita Malaysia.... saya layan arahan Afdllin Shauki... sebab cerita die memang tiptop...
  • lain-lain yag tak berkaitan dengan filem... saya suka main games perang-perang... saya suka minum Ribena... saya OBSES dengan purple... saya suka mascara, lip balm dengan contact lense barbie dolls 17mm... huhuhu...

step 5: tag sekurang-kurangnya 3 orang blogger..nak lebih pun tak per..

  • oh, kena tag manusia... jadi saya tag....
  1. hotz mama
  2. arina
  3. gayahspears

step 6: anda kena letak link contest princess supaya senang blogger nak klik..

join this contest... klik sini...
 

1 ulasan:

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers