Rabu, Ogos 18, 2010

saat otak tepu...

salam Ramadhan semua....

huhuhu... otak saya tepu... tak mampu untuk berfikir sebenarnya.... walhal kerja agak banyak di sebelah laptop ni...

hmmmm....

oh...kamu tahu pasal tragedi bazar Ramadhan di Jasin, Jumaat lalu? aduh!!! gamam saya melihat videonya...

oh... kamu belum tengok ek? siapa yang tengah buka "mukabuku" tu... boleh klik sini....

tak pun, cari dekat youtube... saya mahu download dan upload di sini... memang masalah... lalu lintasnya tersangatlah 'hebat'... ehhe~

saya tak tahu mahu bising bebel hal apa...

nanti saya jumpa 'roh' saya... saya update posts, ok...

jumpa lagi...

p/s: terima kasih pada yang sudi jenguk 'rumah' saya ini.... ^__^


saya bagi bunga ini untuk tatapan... sebagai tanda terima kasih...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers