Rabu, Ogos 18, 2010

kacau je...

saat menatap blog2 mereka... saya sunyi... ada jeda dalam hati...

*hahhahahaha... bahasa novelku udah keluar...hehehehehe*

tak adalah... tiba-tiba je macam sedih tengok gambar-gambar orang sambut birthday, jalan-jalan dengan kawan, suka ria gelak ketawa....

saya...?

 
Result: Hanya kau saja yang mampu~~
 
Tanggapan orang lain pada anda ialah "anda seorang yang amat misteri"  (oh!!! gadis misteri... ku tercari-cari... lalalalalala ).
 
Hanya anda sendiri saja yang tahu senyuman apabila gembira atau senyuman yang memaksa diri sendiri sendiri. (Rasa-rasa? hahahahahahahaha....)
 
Anda berjaya memainkan watak anda di depan orang lain.. (a'ah... saya ada 3 Syafiqah yang hidup dalam satu badan... tapi, orang hanya kenal 2 Syafiqah je... 1 lagi tu... saya simpan... sebab sangat GElaP dan HITAM..... ^__^)

di atas adalah kuiz yang saya buat di "mukabuku"... 

kalau ditanya kenapa saya suka buat kuiz personaliti gini.... jawapannya mudah... sebab saya nak kenal diri sendiri... huhuhuhu...
serabutkan otak dengan masalah orang lain adalah kerja otak saya yang sangat degil... ya, otak saya sedegil saya, tuannya... rasa macam sangat banyak fakta yang tersumbat yang saya tak mampu nak analyze... hehehehehe...

topik saya merambu-ramba hari ini, sebab saya saja je nak conteng-conteng kat sini...

kalau rasa nak jerit kat saya... sila jerit kat kat 'Jejak Sesawang' di sebelah.... 
okaylah... sangat mengantuk...

selamat malam, dunia...


p/s: saya masih tak jumpa dia.... dia yang di bawah ini....


 
hehehehehehehe~
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers