Isnin, Ogos 30, 2010

oh, migrain yang bertambah migrain!!!!

hari ini... satu hari tak pergi class... tak sengaja tahu? kepala saya sakit berdenyut-denyut macam mahu pecah... saya rasa mahu hantukkan sahaja ke dinding... biar hilang semua denyut-denyut tu... sebab saya mahu ke kelas!!!

dan... entah apa nasibnya... sakit kepala kronik yang saya hadapi tadi... baru sahaja mahu baik... tiba-tiba bertambah tenat....

saat menatap private mmessage yang dikrimkan di "mukabuku"...

'nice sharing'....

rasa nak hempuk je laptop biar hancur... nice sharing??? saya tak berfikir pun nak buat nice sharing dengan kamu....

saya nak kamu tahu... saya sedang bercakap tentang kamu...

aduh!!! apakah bahasa saya terlalu susah untuk difahami sehingga dia tak faham langsung?

oh!!! saya harus mengingatkan diri saya... betapa manusia yang saya depani ini... sangat tinggi rasa tidak bersalahnya....

saya lupa pula... yang dia ini, seringkali berfikir yang dia sudah minta maaf... dan tanggungjawabnya sudah terlepas saat maaf sudah ditaip (bukan dilafazkan) lewat mesej-mesejnya...

kamu... saya nak jawapan... bukan kata maaf kamu yang kamu taip di mesej itu....

saya nak jawapan, tahu??

ya!!!! ini entry emo.....

ini entry orang marah!!!!

sabar saya ada had!!!

kini... sabar saya dah pecah!!!!






p/s; menduga kesabaran betul bulan-bulan puasa ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers