Jumaat, Ogos 06, 2010

hanya dengan sepotong kata...


saat ini sedang senyum lebar... hati berbunga-bunga... ada dendalion, orkid, rose, lavender, carnation.... macam-macam bungalah.... semuanya hanya dengan sepotong kata...

YA!!!! hanya dengan sepotong kata...

sepotong kata yang ringkas... malah semua orang boleh ucapkan... namun impaknya sangat berbeza... kerana ia datang dari DIA....

oh!!! seharian di laman labah-labah "mukabuku".... beranggapan saya berhalusinasi... beranggapan bahawa... minda saya sangat bekerja keras untuk buat hati rasa indah... tapi, sejak 10minit yang lalu... sepotong kata-kata dari seorang sahabat 'yang dekat di hati dan doa' saya ini... berjaya buat hati saya berbunga-bunga macam kat taman bunga... ehhe~ ^_^

hebatkan? walhal ramai dah yang cuba memberi kata-kata keramat agar serabut dalam kepala ini hilang dan tak bersimpul...

oh!!! saya masih di mode berhalusinasi... tapi, tak apa... saya tak kisah... sebab hati saya gembira sekarang.... terima kasih en. Putih.... kamu berjaya buat hati saya gembira...

p/s: cik Syafiqah suka en. Putih... apakah??? ^__^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers