Khamis, Ogos 12, 2010

oh, lelaki!!!!

hahahhahaha... apakah?? kenapakah tajuk post ni macam...?

*kamu... boleh tak baca je dulu..? ^__^ *

lelaki... senangkan jadi lelaki...? yelah... suka kat perempuan itu... perempuan ini... kemudian... sesenang 1, 2, 3... says "I Like You"... "I Love You"... then, sesenang A, B, C... says... "ermmm... end"...?





tak faham betul dengan lelaki-lelaki seperti ini... oh!!! saya bukan feminist... tapi, seringkali terjumpa dan bertemu lelaki sebegini... hidung belang... (should I say it...?) walaupun akui tak semua lelaki macam tu... tapi tak elak untuk berasa dangkal... (exception for en Putih... hohoho...)

sesenang hati je cakap.. "saya suka awak..."  "awaklah perempuan yang saya cari..." etc.. etc.. etc... bla... bla... bla... lepas tu, bila dicakap... "oh.. maaf... tiada awak di mana-mana pun dalam sudut atau ruang hati saya..." makanya, si perempuan itu dicarut, dimaki sekejamnya....

oh... sangat jahat...!!!

saya bercakap, menulis berdasarkan pengalaman... walaupun sepanjang 23 tahun ini... hati ini, tak pernah secara rasmi diberi kepada mana-mana lelaki... tapi, bertemu dengan lelaki-lelaki sebegini buat saya berfikir panjang... salahkah ada ikatan persahabatan antara lelaki dan perempuan...?? perlukah setiap hubungan itu... diakhiri dengan... CINTA...???

tapi... kenapa bercinta kalau bukan untuk sebuah perkahwinan??

kenapa bercinta kalau sekadar nak buat jalin-silang atau trial-and-error??

oh... saya benci bereksperimentasi dengan hati...

sebab... saya hanya mahu hati saya diserahkan kepada lelaki yang tepat... yang mampu jaga saya, dan terima segala kekurangan saya...

dan, saya tak suka dpermain-mainkan... kerana itu, saya tak suka memberi harapan...

malah... saya cepat annoyed bila ada lelaki yang kata... dia suka saya...(?)

masa tu... mulalah buat perangai paling buruk... agar dia berhenti sukakan saya...

hehehehehhehe...

maaf... hati saya hanya untuk seorang sahaja... yang saya tengok dari jauh... perhatikan dari sudut... raikan dalam doa... dan kisahkan dalam jaga....

jadinya... tunggulah saat dan masa, dia yang dekat dalam doa saya ini membuat pilihan... maka masa itu saya, baru saya berhenti mengisahkan dia dalam hati saya...

jadi... berhentilah mengalas harapan pada saya....

p/s: cik Syafiqah dah hampir pulih... ^__^



saya mahu tema tulip untk majlis saya nanti... eh he~





                                                                   oh!!! saya bercakap tentang en Putih kah di hujung nota...?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers