Isnin, Ogos 09, 2010

oh, "mukabuku"!!!

2 hari saya tak menatap "mukabuku"... 2 hari juga... saya tak menatap mana-mana laman labah-labah yang saya suka jengah... 2 hari juga... saya mati kebosanan di bilik bersama lalu-lintas internet yang sangat DEGIL!!!

Warggghhhh!!!!

saya terpaksa berterus terang di sini... adakala... saya sayang gila pada laman "mukabuku" kerana:
  1. buat saya senyum sampai sebelum tidur...
  2. buat hati saya macam kat taman bunga.. (macam masa hari khamis dan jumaat lepas...)
  3. buat saya rasa motivated dan terus berfikir...

tapi... kadang-kadang... saya jadi benci pada "mukabuku" kerana:
  1. buat saya jadi keliru berminggu-minggu...
  2. hati saya jadi runsing dan ada rasa pelik yang susah nak ditafsirkan...
  3. saya jadi.... KOSONG...??
haruskah saya berkata yang situasi saya adalah seperti yang ke-3... KOSONG...???

nak kata ada kaitan dengan "mukabuku"... harus!!!!

saya jadi buntu dari pagi... saat berada di kelas 'Pengurusan Sumber Manusia"... saya jadi begitu buntu... rasanya, apa yang disyarahkan oleh Madam Jun... sebaris pun tak masuk kepala....

kerana apa???

postings di "mukabuku"... buat hidup saya kacau-bilau...

yelah... sekarang kan, kita boleh dapat postings dari kawan-kawan di "mukabuku" terus ke bimbit... maka bimbit saya yang berwarna hitam dan suka meragam itu, menjelmakan postings kawan-kawan saya... maka... saya buntu terus...

entah... salah saya kah? atau... saya yang terlalu banyak berfikir???

hmmm... "mukabuku".....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers