Khamis, Ogos 05, 2010

hati... kenapa degil ni???

hati saya degil... bibir saya tak endah.... akal saya tepu... minda saya sibuk... badan saya..... serasa tak mampu nak terima semuanya serentak....

bbir: menitip senyum indah...

akal: maklumat yang disumbat seolah-olah tidak bertapis...

minda: untuk menggembirakan hati... cik minda saya mula mereka kisah novel ceritera dongeng bernama angan2 berjilid-jilid....

hati: tetap begitu... sedih... sakit... tepu.... letih...  tetap kecil... sekecil duit syiing sepuluh sen.... tidak mahu membesar seluas padang bola....

kenapa begini??? saya betul-betul perlukan kekuatan saat ini....

bantulah hambaMU yang lemah ini YA ALLAH....

T_T

p/s: tiada follower di laman labah-labah ini... jadi,  saya mencoret sesedap hati....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers