Khamis, Ogos 26, 2010

apakah ini?

You and Your Mom Are Completely Different

At times, it seems like you and your mom aren't even related. (a'ah... hohoho... semuanya lain... seorang ke barat seorang ke selatan... malah... kadang-kadang... saya rasa, saya mahu lari sejauhnya... *jelir lidah*)

You often wonder how two people from the same family can be so different. (Of Course!!! dahlah orang do cakap muka kami... sama...?)

You and your mom see the world so differently. You hardly ever agree. (Oh.... saya memandang dunia sbagai sangat miserable!!! sampai tak nampak keupayaan diri sendiri...)

As the saying goes... you can pick your friends, but not your relatives. (hehehehehehe... relatives??? rasanya... saya dah lama humbankan relatives itu ke Laut China Selatan... hahahahahahahahha....)


*jawapan untuk kuiz di http://www.blogthings.com/ ....*




walau sejauh mana pun beza antara saya dan mak saya.... saya sayangkan mama... mungkin mama tak tahu... tapi saya tak kisah... biarlah mama kata saya ni bukan jenis yang take care towards family... tapi, saya tahu... hakikatnya...  I DO CARE OF THEM!!!


Saya harap satu hari nanti, saya dan mama boleh serapat ini.... ^__^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers