Selasa, Ogos 10, 2010

tulis - taip lagi.....

berlambak-lambak perkara di dalam kepala.... kerana itu, saya mau terus menulis ketika ini... dari satu entry ke satu entry.... saya seolah-olah mahu beritahu dunia... siapa saya sebenarnya....

siapa cik Syafiqah yang sering memakai muka bermacam-macam warna emosi itu...





saya nak beritahu semua apa yang saya tak suka dan suka....

saya nak beritahu semua... sudut gelap dalam diri saya yang dah bertambah gelap tak ada cahaya...

hahahahahaha... apakah yang tengah saya repekkan di malam 1Ramadhan yang mulia ini....

hati tak tenang...

ya!!!

celaru...

serabut...

kusut...

sampai tak tahu apa ada dalam kepala sendiri....

oh!!! tak berhenti-henti membebel pada diri sendiri... yang jelas bebelan itu tak ada hujung pangkal dan tak bertemu titik mula dan noktahnya...

saya emo....

hahahahahaha...

memang.... ada masalah ke dengan kenyataan itu?? kan semua nak saya mengaku yang saya emo.... jadinya... kenapa ada kerutan tebal di wajah kamu saat ini bila baca kenyataan berani-mati eksklusif saya itu??

saya memang emo... tak tahu nak kawal emosi sendiri... bila marah... jangan jumpa dengan punca kemarahan... pasti... harus... wajib... ia terluahkan dengan muka penuh merah pink darah.... kemudian, tangis panjang diiringi sakit kepala yang melampau pun datang bersuka-ria....

ya!!! kalah dengan diri sendiri... nafsu sendiri.... pujuk hati yang sakit sendiri...sebab tak ada siapa yang berani nak pujuk (?).... dan tidur didefinisikan sebagai pelarian dari realiti...

saya moody...

hahahahaha... saya nampak kerutan lagi di dahi kamu....

kenapa?? saya memang moody pun... kamu yang cakap... dan saya iyakan saja... bukan susah.. orang cakap saya begitu.. maka saya akan jadi begitu... kan senang???

saya garang....

hahahahahaha.... a'ah... terkejutkan???

garang... sebab tak mau orang nampak kelemahan diri... garang... sebab tak mau orang tahu betapa kecilnya saiz hati saya... garang... sebab tak mau orang tahu betapa banyaknya ketakutan saya... jadi... garang ditanam untuk melindungi ketidak-lengkapan diri sendiri....

jadi... saya menjadi orang-orang yang mereka sumbatkan ke telinga dan otak saya... rather than jadi diri sendiri....

baguslah begitu...

kalau tidak... takkan keluar dari mulut kawan baik sendiri yang dia tak faham saya...

kalau tidak... takkan keluar dari mulut darah daging sendiri yang dia benci saya...

kalau tidak... takkan keluar dari mulut kamu-kamu semua saya yang begitu dan begini....

saya jadi benci pada diri sendiri saat ini...

saya jadi benci dengan Syafiqah yang direka-cipta atas suara-suara dan kata-kata kalian...

saya benci Syafiqah yang itu...

dan saya mahu cari Syafiqah yang asal... yang saya langsung tak jumpa....

pilihan di tangan saya... tapi, saya memilih untuk merosakkan diri sendiri...

TAHNIAH kepada saya.... itu yang patut kalian suarakan....

bukan begitu?










                                                                                    kenapa serabut sangat malam ni, YA ALLAH....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers