Selasa, Mac 22, 2011

Siapa Syafiqah Amanda?

Keanehan...

*kerut kening...*

Melihat senarai pelawat yang datang mengunjungi blog yang tak seberapa adanya ini... buat saya berfikir sejenak... Tambahan pula melihatkan nama yang menjadi carian ke blog ini...

Syafiqah Amanda? Siapa ini? Popularkah?

Saya pun mula menekan papan kekunci di carian google images...

Hasilnya...

APAKAH???

*kerut kening makin kuat..*

tercari-cari saya siapakah si suam-suam kuku yang seksi tayang body tak sayang diri Syafiqah Amanda ini... Tak pernah nampak pula dia di mana-mana kaca tv... dan apa kaitannya dengan blog saya?

Kalau si kurang cantik Syafiqah ini yang kamu cari... kamu salah blog... saya bukan Syafiqah yang ini...

Saya Syafiqah yang ini..

Ya... yang ini...

Yang bertudung... tanpa sebarang 'sexual harassment' terhadap insan yang bernama lelaki ataupun pengkid...

Yang emo... juga yang bergelar si 'dark witch'...

Yang 'full with myself'...(as stated by several people bila saya klaim itu kerja saya atau saya mendapat kebaikan dari sesuatu)...

Yang juga masih belajar dan sentiasa kurang duit....

Yang juga sentiasa bising tentang diri sendiri di blog ini...

*Hei...blog saya... suka hati sayalah nak bebel apa pun...*

Jadi... kepada Encik2 Pervert sekalian...

SAYA BUKAN SYAFIQAH AMANDA!!!

Harap maklum...



p/s: apa motif cik Syafiqah Amanda bergaya se'cantik' itu? Cantik ke? *menjulingkan mata*

p/ss: Yup.. kubur sendiri-sendiri... tapi, saya kasihankan bakal suami dia... sudah tiada apa yang istimewa... semua sudah jadi tayangan umum...

p/sss: Juga... Majalah Mangga ni... kenapa tak di'banned'kan saja?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers