Selasa, Mac 08, 2011

apa yang aku cari?

terasa hidup seolah-olah terumbang ambing.... tiada arah... tiada tujuan... sayup... dan kosong...


mencari diri yang semakin hilang...sayup... dan menjauh....

kalau yang hilang itu, barang... mungkin ia tak sesukar ini pencariannya...

berteleku lama di depan Lappy...cuba mencari diri sendiri... cuba berkisah dengan hati apa yang saya cari dalam diri dan dalam hidup ini....

namun, saya hanya temukan daerah kebisuan dan kekacauan... daerah kekusutan dan keserabutan... yang entah bila akan pergi...


hati dilanda sebu yang menyesakkan...  nyata saya sendiri buntu memberi jawapan pada diri sendiri...

kesilapan demi kesilapan yang saya lakukan... semuanya  seolah-olah tidak mampu dbaikpulihkan....

saya sendiri tak punya jawapan... kenapa saya tercampak di  daerah asing dan sebal ini....

terasa seolah-olah... saya tak punya daya untuk hidup....

sebal dalam hati terus membeku... terus bisu... likat dan pekat...

malam tak lagi dihiasi sang bintang...

masih terus menampal senyum plastik sedang hati beku tanpa riak...

apa yang aku cari???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers