Isnin, Mac 07, 2011

pening... pening...

melihat lalu lintas blog yang nyata memang tak pernah sesak, buat saya senyum... saya tak kisah pun... huhuhuhuhu...

tapi, melihatkan pengunjung yang datang dari arah yang sama... buat saya ukir senyum... huhuhu... biar pun siapa jua kamu itu.... saya ucapkan  terima kasih sebb sudi jengah halaman yang tak seberapa ini....


ohhoi!!!! idea hilang dirampas oleh informasi baru yang tiba-tiba menjelma  di mukabuku... wuwuwuwu... sedih!!! jauhnya dia mahu pergi... haruskah saya tunggu lagi??

*ok... ada nada gedik melampau di situ... Haruslah cik Syafiqah ditampar laju-laju..*

Hari-Hari yang dirundung kebosanan melampau... juga kemalasan tahap petala langit ke tujuh... wuwuwu...

saya tak tahu kenapa saya sangat malas mahu menulis kebelakangan ini... entahlah~

mungkin penangan cik migrain yang kerap kali datang menyapa dan menyinggah tak tentu masa...

huuhuhu....

ok lah... pamit dulu... tak tahu mahu tulis apa lagi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers