Khamis, Mac 24, 2011

Rimas dengan lelaki...

Oh... Pernyataan apakah ini?

*Sambil menjulingkan mata ke wajah sendiri...*

YA!!! Saya sangat rimas dengan lelaki... yang menjadi kawan saya... kemudian hilang lesap ketika punya teman wanita... Namun, muncul semula saat-saat perpisahan berlaku...  Kemudian hilang kembali ketika jumpa kembali yang berkenan di hati...  Kemudian muncul semula... Konon, atas dasar kawan...

Faham tak?

*garu kepala...*

Pendek kata... ini lelaki yang menjadi kawan tapi persis biskut Chipsmore...

Kalau kamu itu biskut Chipsmore seperti di atas... Enak juga kalau dimakan...

*sambung...*

Entah apa mahunya... saya pun tak pasti...

Saya  bukan anti-lelaki... juga bukan seorang yang sangat mesra dengan lelaki...

Jadi, lelaki-lelaki yang ada dalam hidup saya, bolehlah dianggap sebagai kawan... yang mana semuanya saya pukul rata tanpa ada sekelumit perasaan yang boleh bersisa dalam hati...

*Kecuali En. Putih...*

*Blushing*

Oh,  apakah?

Hahahahahaha...

Entahlah... Rimas saya dengan lelaki begini... Entah apa yang dimahunya... Kadang-kadang rasa macam geli pula... Yelah... Bahasa macam bunga bagai...

Haishh...

*saya mahu bunga tulip begini di genggaman saya nanti waktu kahwin nanti... Boleh??*

Kamu cakap bahasa bunga dengan saya? Maaf... saya dari Planet Bumi... bukan Planet Zuhal...

Tak perlulah hubungi saya... Konon mahu tunjuk kamu itu ambil-berat... saya masih pandai jaga diri...

Tambahan pula... kamu sudah punya si Dia... saya tak mahu jadi penyumbang atau penyebab putusnya kasih di tengah jalan...

*Kalau rupanya seperti ini... saya tak mahu jadi guntingnya...*

Dan ternyata... Tahap kerimasan saya pada kamu mencapai tahap maksima... Sebab itu tulis di sini...

hohohoho...

Apa-apa sahajalah... Asalkan jangan kacau hidup saya...

Terima Kasih...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers