Rabu, Mac 02, 2011

bawa aku pergi...

keriuhan semakin menjauh...
semua jadi sepi...
semua jadi mimpi...
seolah bingkai gambar melayang jatuh...

sepi itu makin membungkam...
buat aku buta dalam kelam...
buat aku pilu dalam diam...
membunuh aku hingga mencengkam...

kusut... serabut...
semuanya nampak kalut..
kabur dan berselut...

tolong bawa aku pergi...
pergi jauh dari sepi ini....
tolong bawa diriku pergi...
menjauh dari rasa buntu yang menapak kini...
tolong bawa aku pergi...
hingga aku bisa mengukir senyum seindah pagi...

andai kalimah jadi raut wajah istimewa...
ku ukir ia seindah kelopak senja...
moga resah hati yang melara...
terpadam tidak bersisa...




nukilan; Cik Syafiqah
IIUM, 1:48pagi...
02/03/2011...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers