Khamis, Januari 13, 2011

kekuatan yang punah...

cik syafiqah masih demam.. dia kebuntuan...dan kekusutan sekarang... assignment datang saat demam datang bermanja... TAHNIAH!!!

adik madu membebel lagi...perkataan klinik teruss meniti... aduh!!! sayaamat alergi dengan klinik.... hrap maklum...

antibodi badan yang semakin pelik... rasanya, saya tak berhujan... tapi... macam mana saya boleh demam???

demam-demam begini... saya jadi sentimental sendiri... terasa betapalah sunyi hidup saya ini.... macam tak ada sesiapa yang ingin peduli...

jadi sangat terasa bila ada orang naikkan satu oktaf suaranya dari volume asal..

jadi sayu sendiri, bila pagi-pagi, tiada orang mhu bertanya khabar...

jadi melancholy... bila handphone sepi tak berbunyi...

terasa betapa saya sangat terasing dari keramaian orang....

terasa.... betapa saya sendiri seorang diri...

ketabahan yang jadi rapuh macam puing-puing kertas....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers