Khamis, Januari 27, 2011

adakah saya terlalu perasa, atau memang saya tidak dihiraukan?

kepala sangat sakit... esok ada mid-term Human  Resource Management...

mula berfikir yang pelik-pelik dan aneh-aneh...

tapi, sejak dua-menjak ini perasankan sesuatu...

saya yang terasa atau sebenarnya ia disengajakan?

saya buat salah dengan kamu ke, wahai en. 'kegembiraan'?

kerana namanya bermaksud kegembiraan atau kebahagiaan... maka saya menulisnya begitu...

mahu ditanya... terasa macam bakal tidak punya jawapan pula...

tapi, walau apa pun... saya mohon kemaafan kepada kamu si en. Kebahagiaan... andai kata ada sikap saya yang menjengkelkan kamu dan buat kamu  tidak mahu melihat kewujudan saya...

mungkin saya yang sangat perasa... atau terlebih perisa...

jadi, kalau saya yang terlebih perasa pahit dan masam dalam hati... saya juga mohon maaf... sebab menyangka yang bukan-bukan tentang kamu...

moga perjalanan kamu sebagai tetamu Allah nanti diberkahi dan mendapat kerahmatan...

moga kamu, en. Kebahagiaan pulang dengan keselamatan dan kasih sayang Allah...

jaga diri....



p/s: terasa sayu pula tiba-tiba.. kamu.. jangan benci saya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers