Sabtu, Februari 12, 2011

Baik Baik Sayang...

Baik Baik Sayang
oleh: Wali Band
Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Karena bagiku kau kehormatanku

Dengarkan dengarkan aku

Reff:

Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku di siang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan

Sekuat semampuku sayang
Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku



salam bahagia semua....

*kuis kaki... hati sedang ditikam...*

panggilan dari mama sebelum kaki melangkah ke dewan exam pagi tadi... buat hari saya dirundung mendung... cuaca hati yang selama seminggu ini berolak antara cerah dan berangin nipis, terus berubah ke taufan kecil...

terngiang suara mama yang menangis sedih di hujung talian... hati terasa ibarat ditikam... hampir sahaja kertas exam pagi tadi kosong tak bercorak...

andai sahaja hati tak kuat, sudah pasti kertas exam pagi tadi dihantar tanpa sebarang tulisan dan kira-kira...



cuba mencorak hari dengan senyum plastik... memujuk diri supaya tak kalah dengan suara sedih mama yang terngiang berkali-kali... cuba dihapus rasa sedih itu dengan tidur dan menonton filem...

tapi... hati rasa sebal.. rasa sebu...

baik-baik, sayang... saya titipkan kata ini dalam hati moga sampai ke hati mama... kalau laaaa rumah sebelah uni ni... sudah lama saya pergi... cuba menenangkan hati mama...

mama... jangan nangis...  akak sedih....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers