Ahad, Februari 13, 2011

pesan buat kamu....

Cuba kau dengar
cuba kau cuba
diam bila ku cuba
tuk berbicara dengan kamu

Pernahkah kau ada
bila ku perlu
tuk meluahkan rasa hati

Dan bila kau bersuara
setia ku mendengar
agar tenang kau merasa

Siapa
sebenarnya aku padamu
mungkin sama dengan teman lain
yang bisa kau buat begitu
dan bila
tiada lagi teman bermain
kau pulang tuk dapatkan aku
itulah aku…padamu

Cuba kau lihat
cuba kau cuba
renung ke mata aku
bila ku kaku melihatmu

Pernahkah kau ada
bila ku perlu
tuk menyatakan rasa sakit
dalam diri

Dan bila kau perlu
setia ku menunggu
agar senang kau merasa

Siapa
sebenarnya aku padamu
mungkin sama dengan teman lain
yang bisa kau buat begitu
dan bila
tiada lagi teman bermain
kau pulang tuk dapatkan aku
itulah aku…padamu

Maafkan kerana aku tak pernah
terlintas tuk menulis pada mu
salahkan ku
tak mungkin lagi aku meminta
untuk kau mendengar..
untuk kau melihat ke mataku

Siapa
sebenarnya aku padamu
mungkin sama dengan teman lain
yang bisa kau buat begitu
dan bila
tiada lagi teman bermain
kau pulang tuk dapatkan aku
itulah aku…padamu 


Lirik Cuba - Faizal Tahir @ Lirikami

lagu ini ditujukan pada sesiapa yang rasa dia pernah cakap saya ni penting untuk dia... tapi, hakikatnya, dia tak pernah hiraukan kisah hati saya...

saya penat dah nak buat kamu tahu yang saya sayangkan kamu macam darah daging sendiri...

bukan tak mahu cerita pada kamu... tapi, sikap tak endah kamu buat saya terus bisu... dan terus menipu...

saya tahu saya bukan sesiapa...  sebab tu laaa jadi cmni kan?

hahahahhahhhahahha.....



entah... saya yang patut marah atau kamu...

sekurang-kurangnya saya datang tadi... menjalankan tugas... dengan hati kelam kabut... yang disembunyikan dengan senyum dan tawa palsu...


saya tak mengungkit... cuma rasa lucu...



silly, sya... saya ke yang patut minta maaf?

rasanya tak perlu kot... biar laaaa ia terus janggal begini...

kamu tak sakit... biar saya je yang sakit... sakit tu best!!!! biar je... biar ia terus bertimpa....

saya tak perlukan   terapi dan teman...saya patut kembali menjadi saya.... tanpa bergantung lagi pada kamu... saya bukan sesiapa pun... cuma seorang yang emo dan punya 'anger management' yang teruk... tak layak dipanggil kakak pun oleh kamu...

baik-baik, sayang... hanya itu pesan akhir saya... saya dah tak mahu susahkan kamu lagi.... bergantung pada kamu lagi....

baik-baik, dik... jaga diri... jadilah orang yang sedikit prihatin pada keliling kamu...

buang saya... itu lebih baik.... saya tetap liabiliti walau bagaimana pun tempat saya dalam hati kamu....

baik-baik, dik... terima kasih atas semua...............




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers