Rabu, Februari 09, 2011

Atas rasa hormat...

oh!!! 3 entry berderet... nampak sangat kepala cik Syafiqah sedang senget...


oh, en Kebahagiaan sudah  pulang dari berpermergian...

*senyum npis*

saya patut ucapkan selamat kembali padanya... tapi...

tapi, saya bimbang menerima reaksi dingin seperti selalu...

*cebik bibir... sedih...*


kadang-kadang, saya salahkan diri sebab selalu jadi terlalu perasa... tapi... tiap perlakuan seseorang itu yang tanpa sebab menunjukkan kedinginan kepada  saya, buat hati jadi bisu...

*ayat novel mana kamu cilok ni cik Sya?*

saya tak kisah kalau kamu tidak sukakan saya... beritahu saja... tanpa rasa ragu, saya pasti akan segera pergi dari kamu... biar saya bukan lagi jadi salah satu dari cabang kebencian kamu...

tapi, kiranya, permintaan ini terlalu besar hingga menyulitkan kamu... maka, wajarlah kamu menjadi seorang pelakon tersohor dihadapan saya... saya tak suka tengok cebikan benci atau tidak suka kamu pada saya...


p/s; tajuk tak ada kaitan dengan entry...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers