Sabtu, Februari 05, 2011

hati kembang setaman...

saya berada di Kelantan dari 3hb Februari yang lalu... menghadiri Majlis Pertunangan adik Fasi group saya yang berlangsung pagi tadi...

excited... yang sangat berganda-ganda... hohoho... macam pesta bunga api masa sambut New Year kat KLCC..




tapi, semua pesta bunga api yang sedang meriah dalam hati sekarang ni... (hingga saya tak mampu nak hentikan senyuman sendiri sekarang...) tak ada kaitan dengan pertunangan si adik 'ladybird' dan adik 'hati kecilku' hari ini...

semuanya sebab En. Putih!!! woohhoooo!!!!



*ohhoi!!! sila simpan senyum lebar kamu itu cik syafiqah...*

*hantuk kepala dekat dinding...*

ok... majlis adik 'ladybird' dengan pasangannya adik 'hati kecilku'... berlangsung dengan jayanya....

*cayalah...*

hantaran yang si adik madu gubah dapat pujian sebab dikatakan ibarat hantaran yang ditempah dari kedai... huhuhuhu...

walau apa pun... saya sangat heppi...

tapi, bila kenang saya bakal berusia 24 tahun  Khamis ini (7 Rabiulawal 1432H = tarikh lahir saya dalam kalendar Hijrah)... maka saya cuba menafikan sekeras-kerasnya saya sudah berusia 24 tahun... uhhu~

tapi, saya masih 23 tahun sehingga bulan Oktober nantikan? weee~



p/s: En. Putih... sila jaga diri... hiasi peribadi, ok? ^___^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers