Isnin, Februari 14, 2011

ada tak...

ada tak perkhidmatan mengupah teman baik???


atau perkhidmatan mengupah adik...


kaunselor??? itu ditolak awal-awal... saya tak mahu rasa yang saya sedang didiagnos menghadapi depresi..

kenapa saya tanya soalan ini???

sebab... hari ini saya tak bercakap dengan sesiapa lagi... malah dah hampir 3hari saya rasa saya macam dah tak berapa nak betul sebab tak ada sesiapa nak mendengar saya membebel dan bercerita yang bukan-bukan....

kalau adalah perkhidmatan ini... saya mahu!!!!

sekuang-kurangnya... bercakap dengan 'a total stranger' yang mahu mendengar... lebih baik dari bercakap dengan dinding dan laptop kan??

saya dah mula rasa saya 'pelik'!!!!


tolong!!! tolong!!!! saya tak mahu jadi se'pelik' ini!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers