Jumaat, Oktober 29, 2010

Selamat hari Lahir!!!

Selamat Hari Lahir!!!

Happy Birthday!!!

Sae Gae Chuka Ae!!!

Eidu Miladin Sa'idin!!!





ya!!!! hari ini hari lahir saya yang ke-23.... yeay!!!!

*diselangi dengan bunyi trompet dan pelbagai bunyi yang anda mahu untuk menambahkan kemeriahan...*


23 tahun yang lalu... saya lahir... di sebuah hospital di mukim Lumut, Daerah Manjung, Perak...tepat jam 8:40pagi... kalau ikut kalendar Islam, saya lahir pada 7 Rabiulawal 1408H...

diberi nama Syafiqah... yang bermaksud Yang baik hati dan Penyayang... *penyayang ke? baik ke? ngeee~*


saya anak sulung dari 4orang adik-beradik... jadi, sudah sah2 laaa saya dipanggil kak Long... uhhu~


tahun ini... sebenarnya, dah dekat 10 tahun saya sambut birthday seorang diri... jauh dari abah dan mama... yelah, saya mula duduk asrama dari Form1... sejak tu... saya tak sambut birthday dah... melainkan kalau ada kawan2 yang ingat dan ada ehsan dan usaha untuk meraikan birthday saya ni..


tapi, saya tak kisah pun... (tipu!!) ehhe~ mestilah sedih... sebab... kadang-kadang rasa cam lone ranger pulak...


walau apa pun... tahun ini saya menyambut birthday dalam dewan exam... sebab saya da exam jam 230pm nanti...


huhuhu... sadis betul tahun ini... 30102010 dan 31102010.. kedua-duanya hari saya exam... takkan nak sambut 01112010 pula kan? huhuhu...


tak pe... tak perlu sambut hari kelahiran kata kawan saya.. sebab kita ibarat menyambut hari kematian kita...


uhhu~ takut... tapi, hakikat...


yelah... semakin hari kan... usia kita makin pendek... dengan hadirnya 30102010 ini... bermakna... makin pendek laaa usia saya untuk membuat amal dan ibadat...


moga saya dilimpahi rahmat dan kasih sayang yang berterusan dari Allah swt....


ok.... tiap-tiap tahun saya buat list untuk harapan saya dengan pertambahan usia ini... jdi...








saat usia 23:


  1. ingin terus menabur bakti pada yang perlu...
  2. mahu terus jadi anak mama dan abah yang baik dan penyayang...
  3. cuba jdi kakak yang baik...
  4. terima kasih, ya Allah kerana berikan aku peluang untuk terus hidup buat ke 23 tahun nya...
  5. moga  terus sedia untuk belajar, mengajar dan diajar...


ehhe~ tak tahu mahu wish apa lagi....






p/s: doakan exam saya sem ini mendapat markah yang baik...

4 ulasan:

  1. Kak Sya, selamat hari jadi ye. semoge di panjang kan umur dalam ketaatan kepada Nya, semoge di mudah kan segala urusan, semoge berjaye dunia akhirat. last but not least, semoge cepat kawen ekekeke XD

    wishing you the very best of luck in your exams!

    BalasPadam
  2. happy besday dear! moga apa yg diimpikan tercapai :)

    BalasPadam
  3. nama awk telah sy tag.. check it out my new entry.... huaahahahahha :p

    singgah berambeh "25 perkara"

    BalasPadam

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers