Isnin, Oktober 18, 2010

jasamu ku kenang...

eh, betul ke saya yang tulis entry emo cam dunia dah tak de esok beberapa jam lalu?

*muka innocent*

*jelir lidah*




saya dah ok.... penangan tidur nyenyak...

*pandang syiling... senyum sorang-sorang...*

tak... tak... tipu je... sebabnya adalah ini...




Dance as though no one is watching. Love as though you ' ve never been hurt . Sing as though no one can hear you . Live as though heaven is on earth. "
- - Souza

dan ini...

"Everything will be all right in the end; if it's not all right then it's not the end."

-- Unknown


oh... jumpa dua quote best ni dari 'mukabuku' seorang kawan... eh, hobi dia memang suka quote ayat best agaknya... dan kebanyakan ayat - ayat besttu macam kena je ngan situasi saya... apakah?

*muka inocent lagi*

ok, tak mahu dah emo-emo... atau apa sahaja... habis semua orang susah hati...






klik utk pembesaran tulang temulang...


ini adalah screenshot 'mukabuku' saya... huahuahua... dasar budak emo... kan masing2 dah start kuar ayat cam nak bagi budak emo ni dok diam2... hehehehehehhehe..

maaf semua... saya tak niat nak buat kamu semua risau... otak saya n memang ada masalah sikit...tambah-tambah bila fius dia tercabut 2-3 urat.. maka, bila keluarnya ayat sebegini di dinding 'mukabuku'... haruslah kamu tahu, bahawa saya sudah hilang kawaln diri... mula sembunyi di sudut bilik... dengan bibir terkunci rapat...

maaf sangat-sangat... dan terima kasih atas sokongan kamu...

jasa mu ku kenang... =)














1 ulasan:

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers