Isnin, Oktober 25, 2010

bila resah...

dalam hati ada rasa resah yang tak terlihatkan...

dari semalam rasa gini... kenapa ye?

*garu kepala yang gatal... ehhe~*




apa kaitan pulak ngan gambar kucing ni? layan je laaa...


tolong laa pergi wahai cik Resah gelisah... saya runsing dengan kamu yang suka datang menjengah tak kira masa...

ohho~

sebenarnya... saya tak suka bila saya rasa tak sedap hati gini... sebab... ntah...

sebetulnya, saya adalah manusia yang dianugerahkan dengan gerak hati (baca: instict) yang sangat kuat..

jadi... bila hati mula rasa gelisah gini... say jadi tak keruan sebab mula laaa rasa cam tak best... pegang itu tak kena... pegang ini tak kena...

malah, kadang-kadang... dengan gerak hati yang begini kuat... saya ni dah macam boleh tahu pulak apa yang nak berlaku...

samapi kawan pernah kata... seram ngan saya sebab saya cam boleh tahu masa depan...(?) *apakah?* *rolling eyes*

saya bukan fortune teller, ok?

saya hanya boleh rasa je... samada bend atu jadi atau tak.. luar kawalan saya...

tapi, biasanya... ia hanya melibatkan emreka yang dekat dengan saya sahaja...

oh... apakah yang saya repekkan di pagi isnin ni??

memang laaa nampak sangat serabut.. sebab tengok jadual exam yang begitu rupa tarikhnya...

ohho~ kuatkah saya??

entah...

yangs saya tahu... kalau saya boleh visualised kan otak saya... ia akan jadi seperti ini...




hampir malfunction...



keserabutan melampau... aduh!!! bertabah ya, wahai cik Syafiqah...

oh... saya bukan di bilik saya... saya di lab kuliah... maka, post untuk hari ni berderet sedikit...

maklumlah... lalu lintas di sini lancar... tak macam di bilik yang merangkak macam kura-kura...

saya lapar sekarang... mahu makan apa ye?

hmmm....

pergilah semua rasa resah ini... pergi main jauh-jauh... saya tak mahu dengar kamu bising-bising dalam otak saya...

saya mahu exam... mahu jawab exam dengan hati yang lapang...

*ye ye je... ehhe~*

ok, semua... sudikanlah singgah sini selalu ye...

pergi dulu...


p/s: kamu nampak parah, wahai en. putih....

1 ulasan:

  1. salam...
    ap y awk rasa 2 sebenarnya sy pun rasa jgk...sebijik mcm sy...
    tp bila pk2 balik ni perasaan kita je r kita ni mmg diberi kelebihan cam2..huhu

    BalasPadam

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers