Rabu, Oktober 13, 2010

lagi 2 minggu

lagi 2 minggu nak exam...

lagi 2 minggu nak exam...

lagi 2 minggu nak exam...

dan...

lagi 2 minggu hari lahir saya...

  
                               


whooooaaahh!!! dah nak masuk 23 tahun... aduh!!! kenapa cepat sangat 23 ni?

no 23 yang cantik... tapi... tak secantik hati dan perasaan saya...

no 23 yang menarik... sebab ia berderet 2 dan 3... tapi... mental saya langsung tak bersusun-susun... serabut... selirat... rasa macam apa je... hitam pekat... *dimanakah warna unggu?*

oh... saat lagi 2 minggu mahu menjejak angka 23... saya masih buntu keliru...

kalau kawan-kawan lain sudah punya rancangan untuk masa depan... saya seperti masih di tanda noktah yang sama...

masih juga buntu... masih juga keliru...

serasa dunia ini tak berputar... masih sama... masih jeda...

angka 23 yang bakal dijejak... tapi saya seperti masih tertinggal di angka 20...

jauhnya saya ketinggalan... saya mencari rasa yang makin hilang... saya mencari perasaan yang makin beku...

tolong bawa saya lari dari hujan dan ribut petir perasaan yang tak menentu ini...

tolong bawa saya pergi... kembali mengejar masa yang saya sudah jauh meninggali saya...

TOLONG!!! TOLONG!! TOLONG!!!

saya perlukan seseorang untuk menyedarkan saya dari mimpi panjang ini...

tolong saya... saya tak mahu terus hidup dengan dendam pada diri sendiri ini...

saya perlukan seseorang... dan saya betul-betul maksudkan ia...

2 ulasan:

  1. perlukan seseorang??? lelaki ke perempuan??? ;)

    BalasPadam
  2. tak kisah... asalkan... dia sanggup terima saya apa adanya..

    tapi...

    kalau lelaki... sanggup ke die jadi imam saya?

    kalau perempuan.... sanggup ke die jadi sahabat baik tempat meluah rasa?

    BalasPadam

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers