Isnin, Oktober 18, 2010

saat rasa ini bertimpa...

minta maaf....

mudahnya lafazkan dua patah kata ini....

saya minta maaf...

akak minta maaf... tak niat nak buat awak nangis sebab akak... akak tau akak keras hati... tapi...

oh... kerana pride saya ketepikan perasaan orang yang begitu menyayangi saya...

kerana ego... saya meluahkan kata-kata yang terus menikam dan menusuk hatinya...

kerana menjaga air muka... saya buat dia menangis kerana saya...

tolong jangan sayang saya... sebab saya bukanlah orang yang selayaknya untuk disayangi...




terasa mahu lari jauh dari sini... terasa mahu pergi... tolong jangan sayang saya... sebab kamu akan sangat sakit bila sayang saya...

saya degil.. saya kuat nangis... saya keras kepala... saya yang selalu migrain... saya yang selalu kehabisan duit... saya yang menyusahkan... saya yang merosakkan barang... saya yang kurang pandai... saya yang tak bijak atasi stress... saya yang pemarah.... saya yang ego...

semua itu saya... saya ini... sangat buruk tahu?

mahu lari... walau tahu... pelarian bukan satu cara penyelesaian masalah...

mahu pergi... pergi jauh... supaya orang2 yang saya sayang... tak sakit lagi kerana saya...

semua ini sudah jauh menjangkaui batas kesabaran dan iman saya...

saya penat memujuk hati sendiri...

saya penat menitip kata tabah untuk hati sendiri lagi...

saya dah rebah... saya takut saya tak mampu nak bangun lagi...

saya dah tersungkur... saya takut untuk menatap matahari...

saya dah mati... mati... MATI...

saya sakit... sakit sangat...

maaf, dik... akak bukan selayaknya orang untuk jadi kakak awak...


maaf dik... akak bukan selayaknya untuk disayangi sebagai kakak awak...

'When strangers are like family, and family are like strangers'...

saya benci untuk mengakui kebenaran sepotong kata-kata ini saat ini... SAYA BENCI!!!!

hati sedang luka parah...





dalam tak nak lukakan hati orang yang saya sayang... saya sebenarnya sedang menikam dia dalam-dalam...

tapi ketahuilah...




awak adalah orang terbaik yang pernah akak jumpa... awak sanggup sayang akak... walaupun akak pernah cakap jangan sayang akak...


akak minta maaf sebab dah buat hati awak luka semata-mata akak nak jaga pride akak...


it hurts me to admit... tapi, awak kena tahu...orang yang awak anggap kakak ini... sebenarnya sangat banyak ketakutan dalam hatinya...


dan salah satu ketakutan akak adalah....


MELUKAI HATI AWAK, dik...





p/s: hati luka parah... jiwa kering dan tandus dengan amarah dan kesedihan... dugaan atau salah sendiri? saya tak tahu... malah buntu untuk memujuk hati sendiri...

1 ulasan:

  1. kenape ni.. :) setiap masalah ada jalan penyelesaian.. cara untuk menyelesaikan masalah bukan dengan lari dari masalah.. tapi dengan menyelesaikan masalah tu sendiri...semoga tabah mengharungi liku2 hidup..

    BalasPadam

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers