Isnin, November 29, 2010

Love is Giving...

Your Love is Giving

Your love actively and generously. (eh? actively??? hohoho... tak de laaa aktif pun... mahal tau hati saya ni... tambah2 bab sayang orang.... oh.. sangatlah berhati2... tapi, generously itu... mungkin iya...) You like to make a difference in other people's lives.(of course... at least... kita berbakti sikit dalam hidup dia... walaupun saya ini kuat emo... kuat nangis... tapi... sekali sayang... saya sayang orang kuat-kuat..)
You give freely of your time and resources.(ermmmm.... ikut keadaan jugak... kalau time itu raksasa saya mengganas dalam kepaa.. harus saya duduk diam2... supaya tiada manusia yang berjalan tanpa kepala...) You help without even being asked.(erk... kadang-kadang... ehhe~)

You believe that love is a doing word.(yup!!!) You rather express your love through actions than words.(eh... tak reti laa nak kata sayang dekat orang...)
You are a truly kind and good person.(baikkah? hhahahahaha... sikit2... bila raksasa saya berhibernasi dalam kepala...) You are both thoughtful and unselfish. (eh? kenapa ada yang kata saya selfish???)



p/s: tak tau dah nak tulis pe... ehhe~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers