Jumaat, November 12, 2010

jom KAHWIN!!!

ada sesiapa sudi jadi suami saya tak? sila masuk meminang saya dengan segera!!!

*ok, cik syafiqah sedang berhalusinasi... sila lempang dia laju-laju...*

kahwin... oh... kahwin...

apakah? ehhe~

*dah sah otak ini budak masuk air...*

entah kenapa sejak dua menjak ni.. dok fikir... macam mana hidup saya kalau saya dah kahwin nanti...

*uhhu~ apakah?*

ingat tak post lepas... saya kata saya nak buat tema kahwin hitam putih?



cantik tak? ehhe~

tapi... saya nak pelamin ala gothic... solekan semua hitam putih... pengapit ngan flower girls kena pakai topeng... wuhuhuhu... mau pengsan mama saya tengok anak dia solek pucat cam mayat... hahahahahaha....


flower girls n pengapit wajib pakai ini... huhuhu


make-up gini cantik gak... habislah suami saya...


hahaha... gila tak idea kahwin begini? tak prnah dibuat orang... mahu saya kena bebel ngan mama sampai dua keturunan... hehehe...

tak.. tak... saya merepek je... otak dah rasa macam tercabut fius je dengan exams ni.... so, merepek dan berangan benda-benda luar alam  adalah hobi saya saat ini... ehhe~

tapi kan... best jugak tahu buat konsep gini... pastu semua guest kena pkai baju puth hitam je... tak boleh warna lain...

tak main laaa lagu selamat pengantin baru... semua lagu pasang yang stok metal scary je.... ha!!! apakah?

lepas tu...majlis buat malam.. penuh lilin je... oh, memang laaa cik Syafiqah sedang merepek tahap tak mampu dikawal lagi...

ok, berhenti merepek... mari sambung baca notes Human Resource Management... esok exam jam 9pagi, ye cik Syafiqah... sila sedar diri!!

ok.... impian ini sekadar fantasi yang tak mungkin akan direalisasikan... sekadar merepek mengisi masa lapang... huuhuhu...


p/s: tapi, cam best je konsep tu... ehhe~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers