Isnin, Mei 20, 2013

Tak de update~

Maaf... Aku ketandusan idea... Mungkin juga kerana aku kurang bergaul dengan orang sejak 8bulan ini...

Dan aku rasa ini kes paling serius pernah jadi pada aku!

Ketandusan idea! Writer block!

*Fuhhhh!*

Aku memang kosong idea...

Tatap laaaa skrin laptop berapa lama pon, ku masih tepu dan tidak mampu menulis sepatah kata...

Hidup yang terlalu rutin dan terlalu monotonous...

*Wee~*

Walaupun begitu, aku bahagia...

*Mata bling2*

Sebab, walaupun ia monotonous, masih juga ada warna...

Cuma, aku tak tahu macam mana nak describe pada si pengunjung setia blog ini...

Walaupun aku diserang writer block melampau juga tidak hupdate berkurun waktu... Masih juga view blog mencecah 50 sehari...

Dan, ku pantas jua berfikir, siapakah kalian yang sering menjengah blog hampas ini saban hari...

Tak mengapalah... Ku pasti blog hampasku... bukanlah semuanya sampah...

Kalau ada apa2 yang masih boleh dititip dan dinilai... Sila ambil...

Yang buruk laku dan salah tempo... Kau delete saja dari peti ingatan...

Oh, cik lapisan lemak berkrim... Sudah ku kata, ku buntu tanpa kamu!

*jelir lidah!*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers