Khamis, Mei 16, 2013

Rasa nak mati! *Sarcasm*

Oh, En Lapisan Lemak Berkrim... Aku rasa macam nak mati... Seriously!

Hidup aku sangat best sampai aku rasa macam nak bunuh diri!

*Seriously... Bright smile*

Aku rasa aku tak layak hidup macam ni... Hidup terlalu sempurna... Pergi kerja orang hantar... Balik kerja orang amik... GAji sentiasa berlebih... Oh, Serius! Aku rasa aku patut mati... Aku tak layak hidup bahagia macam ni...

*Seriously!*

Sungguh, aku rasa macam... macam...

*Senyum palsu*
Macam tak layak sungguh hidup macam ni...

Hidup senang... Makan dekat kantin ofis... Tak payah nak keluar2 nak beli makanan...

Tak perlu nak sakit kepala tengok duit tak de...

Oh, macam mana ni En Lapisan Lemak Berkrim? Serius! Aku rasa macam nak mati hidup macam ni!

Hidup serba sempurna.. Aku... Aku... Aku rasa... Aku rasa tak layak dapat semua ni...

*Tampung air mata*

Oh, serius... Aku takut... Aku takut... Sungguh aku takut...

Aku taku sangat-sangat...

Aku takut sangat-sangat kalau kau meroyan macam tak dapat dadah sehari lepas ni kalau tengok post aku serba bahagia dan serba sempurna... (even tak de laaa sempurna mana pon... Mana ade manusia perfect.. Kau je laaa kot yang perfect.. Ehhe~)

Aku risau... Aku rasa macam nak bunuh diri... Nanti... Dari ada orang datang jengah blog aku hari-hari... Terus tak de dah orang yang baca post2 aku yang super annoying with full of whining over my sucks and pathetic life...

Oh, macam mana ni? Apa harus ku buat?

Aku rasa dah terumbang ambing dan tak tentu arah... Sejak2 dapat tahu aku ada peminat setia a.k.a stalker kejam macam kau...

Yang serba pengecut nak kenalkan diri...

*Heh!*

Setakat tulis je... Beb, kau tak cukup macho ah!

Meh, jumpa depan2... Tikam aku bertubi-tubi... Aku nak dengar laaa sikit ayat pedas berapi kau tu depan2 muka aku...

Serius... Aku rasa macam serba tak kena dah ni...

Macam mana ni? Macam mana ni? Aku tak kuat! Sungguh aku tak kuat nak hadapi hidup serba best dan gembira ni!

Ohhh!!!


Atau kalau kau nak no phone aku... boleh jugak... Kau komen dekat bawah ni... dan tinggalkan email kau... Lepas ni, kau boleh maki aku sepuas2 hati kau dekat phone aku... Phone aku pon asyik banyak je kredit... Seronok jugak kalau ada kawan nak diajak bersembang2 mesra-alam-berbunuh-bunuhan ni...

Kita kan ada so-called love-hatred relationship?

Kau benci aku.. Dalam masa yang sama kau sayang aku... Betul tak?

*Ketawa kejam*
Oh! Terima kasih sebab benci dan sayang aku dalam masa yang sama En Lapisan Lemak Berkrim...

p/s: aku atau kau yang pathetic sekarang? :p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers