Khamis, Mei 16, 2013

Hidup yang...

Subhanallah~

MasyaAllah~

Ya Allah~

Kenapa hidup aku macam ni?

*Sobsss...*

Alhamdulillah~ Aku berbahagia dengan hidup aku sekarang...

Tapi, aku sangat sedih, Ya Allah~
Sedih sangat~
*Sobsss*

Aku tak kuat nak hidup bahagia2 macam ni...

Aku rasa macam... sangat kesian dengan En Lapisan Lemak Berkrim...

Aku tak mau kufur nikmat Mu...

Sungguh, aku bersyukur...

Jadi, kau campakkanlah ketenangan dalam hati En Lapisan Lemak Berkrim...

*Sobbsss*

Kesian dekat dia lepas ni.. Tak boleh dah nak komen pedas2 penuh lazat hingga menjilat jantung, hati dan paru-paru...

Ya Allah... Terus tanamkan rasa sayangnya pada aku... Supaya dia tidak lari dari terus mengikuti jejak langkah aku...

Supaya kami boleh jadi kawan baik dan bahagia hingga ke syurga...
Supaya dia boleh kutuk2 aku... Komen pedas2 dekat aku...
Yelah, kalau tak de dia.. Nanti tak best pulak hidup aku... Tak de warna merah dan hitam...

Dan nanti aku terus lupa apa itu rasa sakit dikhianati dan rasa sakit dikutuk dan dibenci...

Tapi Ya Allah~ Aku tahu... En Lapisan Lemak Berkrim ni... Sayangkan aku sebenarnya...

Ehhe~

Dan Ya Allah~ Kau tunjukkanlah siapa dia Ya Allah...

Aku nak hadiahkan dia macam2... Macam2 aku nak bagi... Semuanya berkaitan dengan mende2 yang dia suka pasal aku dalam blog ni...

Aku nak jumpa dia... Aku nak tatap muka dia puas2.. supaya aku boleh selitkan nama dia dalam doa2 aku lepas ni...

YElah, dia sayang aku... Aku kena sayang dia balik... Doakan yang baik2 je untuk dia...

Ameeeennn...

p/s: Jom amiiin kan ramai2...

pp/s: En LApisan Leamk Berkrim.. Aku tak tipu... Aku nak jumpa kau face to face.. Tak best gaduh2 dalam blog ni... Tak cukup macho... Ehhe~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers