Khamis, Mei 16, 2013

Berhabuk!

Fuhhh... berhabuk gila blog ni...

*Ketawa*

Eh, bukak2 blog ada plak komen dari si kuih lapis...

*ketawa sorang2*

Dah tak keje lain agaknya, dok jadi stalker blog haku! Huh! Kisah plak aku, kau kata aku whining everything... Cesss...

Tak sangka pulak ada yang rajin baca blog hampas ni... Kau rupanya orang yang rajin baca blog hampas kelapa penuh whining thinggy and etc ni ek, kuih lapis...

Aku rasa makan kuih lapis lagi best dari membayangkan siapakah dikau wahai si empunya nama kuih lapis yang kunun2 berlagak hero... Bila ajak bersua... Tak berani... Hai, kau takut aku ke? Cess...
Memang aku pathetic, memang aku whining fella etc... I don't mind... Blog aku... Bukan ada sape baca pon... Kau kalo tak suka... Tak payah laaa baca... Silakan laaa pergi dengan segala hormatnya...

*Sigh*

Ada jugak manusia cam gini... Bosan dengan aku.. Tapi, stalk2 aku...

Tak pe.. Tak pe... Nanti aku post lagi segala macam annoying thing tuk kau...

Biar kau muntah darah terus...

*Gelak lanun*

By the way... Soon... Soon enough, there is someone yang akan dengar whining aku and etc hari2...

Kau tunggu je ek...

Meh bagi alamat meh.. Senang aku hantar kad wangi dekat peti surat kau!

:p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers