Selasa, Jun 14, 2011

dan bila nanti...

seorang demi seorang rakan mula memasuki gerbang perkahwinan... Malah, bertambah-tambah kawan-kawan yang mula melangkah ke alam pertunangan... Tahniah!!! ^__^

Maaf... Memang sengaja tak update blog ni... Malas... huahuahua...

Entah kenapa, entry dimulakan dengan kata-kata di atas... huhuhu... pelik betul...

Berada di ofis CENCERVE Taman Ilmu dan Budi... Aigooo... saya pun tak tahu lah, sejak bila saya mula rajin nak jejak sini...

Yelah, setelah 4tahun berada di Taman Ilmu dan Budi, saya sedaya upaya untuk mengelak berada di Ofis ini... Tapi, bila cik Fatin Nadzirah, si Vice Presiden 2 Inspire Club menjaja nama saya pada Ibu... serta merta satu amanah besar tergalas di bahu... Aigooo...

*geleng-geleng kepala*

Tau tak apa itu RESILIA?

RESILIA = Remaja Suci Dari Zina, Mulia Dalam Agama...

Inilah projek baru dan antara yang terbesar dalam CENSERVE sekarang...

Memanglah dari awal-awal penubuhan prjek ini, saya antara yang mengambil tahu... Tapi, sekadar ambil tahu je laaa... Saya tak sampai seru nak join...

Tapi...

*sob... sob... sob...*

Sejak seminggu lepas, saya mula bertapa di CENSERVE bersama cik Fatin Nadzirah... wuwuwuwuwu...

Seronok?

Entah... Tugas sebagai Senior Trainer, sebenarnya berat...

T__T

Cuba mengelak... Tapi... mengetahui perjalanan projek yang memerlukan sebanyak mungkin tenaga dan idea, buat saya mengalah...

Tapi, seronok je sebenarnya... hehehehe...

Ok, akan sambung entry kedua lepas ni... untuk mengetahui lebih lanjut mengenai RESILIA...

Chow lin long...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers