Rabu, Jun 29, 2011

Biarlah...

Aduh!!! Sudah berkurun rupanya blog ini sudah tak dikemaskan... Minta maaf ye siapa yang rajin nak jengah sini... Memang kemalasan sangat nak bawa laptop yang beratnya 2kilo itu ke tempat yang ada internet line...

*dasar pemalas*

Memang saya pemalas... Jadi, saya kisah ke? =P

Hmmm... En. Putih??? Saya dah tutup buku... Tutup buku terus... Sebab saya dah tak mau dia...

*Boleh ke cik Sya cakap macam ni??? Hahahahaha.... En. Putih dah kena baling dalam Laut Sulu... Terus kena campak masuk Antartika... =P*

Senang hati je Cik Sya nak campak En. Putih masuk Antartika... Dia anak orang kot... bukan anak beruang, hokey...

Saya tak kisah laaaa... yang penting pengkisahan cerita En Putih dah tamat... Sebab hati telah dibasuh dengan klorok biar putih bersih, suci murni...

*Peace...*

*sengih... tak tahu laaaa nape...*

Serius... Bila membelek isi hati sendiri.. boleh ketawa saat bercerita tentang kisah ngeri hidup sendiri pada orang... Boleh gelak-gelak bila orang suruh cari En. Adam untuk menghuni hati... Boleh sengih panjang ala-ala kucing gatal bila dok gedik dengan member konon-konon kita suka orang ini, orang itu... Terasa macam...

Terasa macam... I GET A LIFE!!!

Tak kisah laaa samada orang nak cakap saya ni heartless...

Tak kisah laaa orang nak saya ni weird...

Atau, tak kisah laaaa samada mereka semua tu nak cakap saya flirt...

Saya nak beritahu dekat sini... I JUST GET MY LIFE BACK!!!


Saya tak kisah dah mereka semua tu nak cakap apa... Saya hanya mahu senyum sahaja...

Kenapa, ya?

Mungkin sebab tiba-tiba rasa diri macam dah besar... *rolling eyes*

Mungkin sebab tiba-tiba rasa... kalau yang teruk gitu pun aku boleh redah... apatah lagi yang seciput kuman... *gelak guling-guling*

Tapi, Cik Syafiqah tetap orang yang sama, hokey...

Masih yang senang menangis itu... Bila tengok cerita sedih-sedih...

Masih Cik Syafiqah yang emo-emo bila orang tembak tempat yang tak kena dan timing yang tak betul...

Masih Cik Syafiqah yang degilnya... Rabbul 'Alamin sahaja yang tahu...

*senyum jahat*

Tapi... Saya nak cakap jugak... yang saya rasa saya masih bahagia begini... walaupun serabut dengan duit yang tak pernah nak cukup...

*Ye, Cik Syafiqah... Duit tu tak datang berlari pada awak... awak kena berlari mencari dia...*

*Giggles...*

Jadinya... biarlah orang nak cakap apa... Semua-semua tu saya campakkan sahaja ke Laut Sulu... Humbankan biar sejuk beku dekat dasar Laut Antartika...

*Failed geografi laaaaa kamu, Cik Sya...*

I don't care laaaa....

Selamat datang hikmah... Selamat jalan musibah....



p/s: ini entry Cik Sya yang konon-konon dapat semangat dari puak Namex... ntah pape...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers