Selasa, Disember 28, 2010

semuanya... macam tepu...

hampir 2minggu blog dibiar tidakberusik... maaf~

*kuis-kuis kaki...*

cuba untuk pendam semuanya sendiri dan tayang muka senyum setiap hari...



I fake smile... so nobody can see the pain...

saya tak pernah kisah kamu semua mau berkata saya apa.... tirani, zalim, sinis... apa sahaja... sayatak pernah kisah... malah saya bekukan hati... berdoa aga semua kata-kata itu hanya fitnah untuk kamu semua... menganggap bahawa kamu semua difitnah oleh makhluk asing yang jahat... yang dengki melihat betapa sayangnya saya pada kamu...

tapi...

apa? Kak Sya kata kamu semua memandai-mandai?

apa? Kak sya kata kamu semua Assabiah?

apa?

apa???

APA???

"akak tak patut minta maaf pada saya seorang sahaja?"

Am I being cursed with this path that i take???

saya tak tahu... saya keliru...buntu!!!

rasa mahu saja saya jeritkan ke telinga kamu semua..  2minggu ini... kata-kata kamu semua jadi hantu dalam kepala... diulang-ulang bagai kaset... walau saya cuba menghapus semuanya agar pergi.... berkali-kali...

kamu tahu tidak?

*senyum nipis*

kamu takpernah tahu...

yang kamu tahu... menghentam saya... menikam saya... malah, menyampaikan kata-kata yag tak pernah saya sampaikan... dan kamu kata ia milik saya???

hei!!!! sila pergi gali kubur sendiri... kamu semua!!!!!!!!!!!!!! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers