Isnin, Disember 20, 2010

BEWARE OF ME!!! I'M A DARK WITCH!!!

saya adalah seorang ahli sihir!!!

*gelak kejam*







saya  adalah ahli sihir yang kejam, sadis, sinikal, juga sangat tirani...








makanan kegemaran saya adalah hati-hati segar yang datang menyertai kelompok saya... dann dengan enak dan lazatnya, saya makan ia mentah-mentah... hingga saya kehabisan hati untuk dimamah dan dilapah...

*yummy... yummy~*







hati-hati segar ini, saya banjiri dengan kata-kata sinis dan penuh diktatorat saya hingga ia lemah, supaya saya mudah untuk dilapah dan dibahamnya sesedap rasa...

saya sembunyikan ia dengan senyuman saya yang dinobatkan sebagai senyuman tercantik.. supaya, selera saya terhadap hati-hati segar ini, tidak kelihatan ketara...





dengan itu, saya memang diisytiharkan sebagai ahli sihir paling kejam dan zalim dalam sejarah pemerintahan Romani selama satu tahun lalu....

TAHNIAH, CIK SYAFIQAH!!!


***


cik Syafiqah emo... *wink...wink...* tapi, raksasanya sedang berhibernasi.. jadi, emonya sekadar suam-suam kuku yang tak berapa nak suam...

kerana itu, dia dengan rendah diri menyatakan kesilapan atas kezalimannya menjadi 'ahli sihir' selama satu tahun memegang takhta kepimpinan awal petang ahad tadi...

tapi, akhirnya, dia tetap dihujani kata-kata yang buat dia rasa mahu kembali menjadi si 'ahli sihir' yang kejam malah bukan sekadara menu utamanya adalah hati-hati segar... tapi, ia adalah jantung-jantung lazat yang terhidang depan mata... *yummy...yummy!!!*

memang enak dan terliur menatap jantung-jantung segar itu... namun, akibat hormatkan tampuk pimpinan baru... dan tidak mahu mengaibkan diri sendiri.. maka, dia sekadar memandang dengan mata mencerlung lapar...

jadilah dia,si ahli sihir yang mengamalkan diet sihat dengan hanya meminum darah...




p/s: ini bahasa simbolik... sila fahamkan sendiri...

1 ulasan:

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers