Khamis, Mac 01, 2012

Muka satu line...

En Syah... My ofismate buat satu statement tak boleh blah hari ini...

"Fiqah, kalau sakit ke, sihat ke... Muka die macam tu jugak..."

*Ketawa*

En Syah... Bukan kamu sahaja yang berkata sedemikian... Ramai jugak yang dah keluar statement tu...

*Sengih*

Hai semua yang rajin baca blog hingusan ni... Saya masih lagi tak berapa sihat... Dengan badan yang sekejap suhunya macam kena campak dalam peti ais... Kejap macam duduk tengah kemarau... So, faham-faham je laa... Dengan berhujan 3 hari berderet... Entah berapa lama demam ini bakal kebah...

Hari ini sudah dua hari berpindah ke rumah baru... Sangat suka!!!

*Senyum hingga telinga*

Serius rasanya, sangat berbahagia dengan kondisi rumah... Bersyukur sangat 2 dengan apa yang saya ada sekarang...

*Senyum panjang*

Okay, sedar tak sedar dah sebulan keje... Dah dapat gaji pun tadi...

*Alhamdulillah*

Rezeki yang serba sedikit... Dikongsi laaa dengan mama... Insyaallah... Semuanya okay...

Sungguh saya ok... Jadi tak perlulah sesiapa risaukan saya...

*Fake smile...*

Selagi boleh menipu senyum... Rasanya tak mengapa... Asalkan tiada hati yang risaukan saya...

*Senyum*

Saya masih si Syafiqah yang punya wajah satu line...

*Ketawa*


p/s: Ikut kau nak komen apa... Aku approve je... Malas fikir...

1 ulasan:

  1. hantu la budak ni.. pindah x cakap.. ko kene jual dgn niger ke.. ape ke.. aku pun x tahu.. poyor lah.. jaga la.. ko dtg sini akak sumbat mulut ko dgn nasi goreng kampung pedas giler.. ah..

    BalasPadam

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers