Rabu, Mac 28, 2012

I don't mind...

*rolling eyes*

Hampir juling membaca komen yang tak patut-patut tu... Sudah-sudah laaaa... Malas aku nak layan kau...

*Evil smile*

Sebab awak kenal saya dan tahu ini blog saya, maka awak cakap apa sahaja yang boleh buat saya sakit hati... dengan awak...(?)

*Menjulingkan mata*

Apa-apa sajalah...


******

I don't mind when people called me sarcastic... Cause i do...

I don't mind people called me bad attitude... Cause i do...

I don't mind people called me ugly... Cause i memang ugly pun...

So, I just don't mind with everything...

*Kadang-kadang*

So, bila orang bashing me... Sarcstically... verbally or writingly... or.. whatever you call it...

I just don't mind...

Plus.... Ini blog saya... Suka hati laaaa saya nak tulis apa...

Lagipun... Bukan ramai pun yang baca... Walaupun follower dekat atas tertera 113 orang... But then, they don't read it at all... I bet...

Lagipun, saya tak menulis diari di sini... Ia hanya sekadar atas lapisan nipis hidup saya yang berlapis-lapis...

So, i don't mind with your evil speaking... Cause I AM a dark witch! Remember??

*gelak kejam*

Setiap orang ada cara dia nak lepaskan stress... So, blogging is one of my method...

Setiap orang ada cara dia nak menulis di blog... I have my own way kat sini...

And, I just one of millions people yang tulis blog dengan gaya emo camni...

Agaknyalah... Agaknyalah... Sebab kau hanya baca blog aku... so, kau sakit hati dengan aku... Sebab kau kenal aku yang kritikal, jahat, tak sedar diri, dan wicked nak mati...

Saya tak kisah...

Senyum plastik... Senyum plastik atau senyum palsu, itu trademark saya... dalam blog ni... Biar je laaa... Sakit agaknya kau ni...

I don't mind...

I'M Admit yang I have bad attitude... So???



p/s: Have another closure... More coming in... Insyaallah... Rezeki Allah nak bagi... Kau ade???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers